Ervaserra1 manav yada pazarlara bakın. Hem daha büyük oluyor. Migrosunda genelde güzel.oluyor. olgunlaşması için tercih edilen yöntemleri deneyin. Kendi kendine durunca olgunlaşmiyor. O zama çürüyor. Ben genelde muzlarin yanına koyup üzerini kapatıyorum. Birde kabuğu köyü yumuşak olanları almaya çalışın. Bazen çürük diye insanlar almıyor. Asıl olgunlaşmış o oluyor işte. Yumuşacık krema gibi oluyor.