Aezgi Siteden ürün aldım kuriye tarafından alındı diyor ama bana hic bi kargo firmasından mesaj gelmedi sistemi nasıl bilen varmı ?
Elif_1309 Aezgi görüştüm bakıldı herhangi bi sebep yok denildi düzelttik fln dedi şimdi de ben tekrar aynı olur diye almadım bakayım bı olmadı yine deneyecem