Kızlar bebeğim 3 aylık dr un biri ayda 1 kilo alması ideal diyor. 740 gram almıştı bebeğim bu ay. Başka bir dr 700 800 gram arası almasını bekleriz bu aylarda dedi. Ve 3 aydan sonra 400 gram almasını isteriz dedi hangisi doğru sizin doktorlarınız ne diyor 3.ay ve sonrası için