Saremmmmmm Allah yardımcınız olsun inşallah o kadar iyi anlıyorum ki seni benim oğlum şu an 9 aylık doğduğu günden beri o kadar ağlardı ki hala da öyle ama şükür eskisi gibi değil kolik bebekti özellikle 3 ve 4 aylıkken o kadar kötüydü ki yemin ederim bir Allah bilir neler yaşadık sabaha kadar eşimle elden ele gezdirdim kaç kere acile gittik Rabbim bilir neler yaşadık sabir sadece inşallah sizin de geçer yani ne yapsan da boş geçmiyor sabir sadece