Floower3535 ikea’nın modelleri sanki çok dar ve hareket imkanı sağlamıyor gibi geldi bana. Sırtı kademeli yatan, masa kısmı ve ayak kısmı hareketli ve büyük olan modelleri daha kullanışlı buldum. Joıe mimzy kullanıyoruz biz. Çok memnunum. Yemek yemek dışında boyama yaparken, oyun hamuru oynarken de kullanıyoruz. O anlamda uzun ömürlü oluyor.