Alisef Bir aydır ek gıdaya başladık beş gün öncesine kadar çok güzeldi herşey ama günlerdir asla kaşık almıyor damaklarını sıkıyor diliyle itiyor ne yapıcm sadece biberonla mama içiyor yaşayan var mı kaşık reddi olayını
Erdempasam Alisef 7.5 aylik olduk biz uzun zamandır yaşıyoruz kaşık reddi. Bardak ve elim ile yediriyorum. Zaten pek yemeyen bir bebek kilo alimi 5 ayindan beri durdu.
Pelininannesii Alisef bizde de öyle bir kaşık versem öğürüyor asla ağzını kapatıp yutmuyor 7 aylık olduk dün canım sıkılıyor bazen herkes katı lapalar yapıp yedirebiliyor ben kaşığa ağzını açtıramıyorum diye🥲
Alisef Pelininannesii bende üzülüyorum sürekli deniyorum çöpe gidiyorlar bir yazı okudum bir doktordandı sanırım ısrar etmemek lazımmış ama sürekli mama da olmaz sadece nasıl yaparım bilmiyorum
Erdempasam Pelininannesii benim bebegimde kaşıkla yemiyor elimle veriyorum ya da bardakla corba turu sulu seyler iciriyorum.