Kızlar bebeğim gündüzleri sadece beyaz gürültü ile uyuyor kapattığım anda ağlıyor. Sesini bile kıssam anlıyor. Bir de sesi de açık seviyor paşacık 🙄 artık kafam şişti ama yeterki uyusun diyorum başka türlü imkansız 10 dkda bir uyanıyor. Sizce alışır mı ilerde bu ses olmadan uyuyamaz diye korkuyorum ya da bukadar çok dinlemesinin zararı var mıdır bilgisi olan?