Balbebeginannesiiii ardenomerecanol cok az kalmis 1 2 demeyelim lutfen herkes elinden geldiginde yardim etsin cocugun haline bi bakin instagramdan (hassas) icim gitti 😔😔
Seymanur9 Balbebeginannesiiii ardene içim parçalanıyor iki üç günde bir elimden ne gelirse 20 tl 50 tl 15 tl ne varsa kartımda o an üçim gönderiyorum . İnsan bakınca istemsizce onu canından bir parça gibi düşünüyor içi gidiyor . Şuan sma lı çocukların içindeki gördüğüm en acil durumda olan o . Allahım hepsine yardım etsin Ardenin iyileşmediğini görmeyi düşünmek istemiyorum o çocuk çok savaştı
Gryffindor Yavrum yine hastaneye yattı çok korkuyorum bir şey olacak diye 🥺 en son %79du kampanyası. O yavrucak o haldeyken vefat ederse, bu ülkenin zenginini iş adamını at çöpe. Daha da iki yakamız bir araya gelmez
Balbebeginannesiiii Gryffindor ya cok kotu durumda bebek daha kucuck can herkes 1 2 demese verse keske
Mustafam-elifim Arel22 nolmus benim sosyal medyam yok bakamıyorum bide hesap numarası falan varsa atarmisiniz bende inşallah atayım geleni 🙏