Rosaa Doga_sever doğum boyu 57 idi diye hatırlıyorum. Çok fazla değil fazlalık ama ne bileyim insan biran endişeleniyor. Bur anda uzamadi hep sınırda gidiyordu
Rosaa Minikprensesinannesi892 evet normal degil dedi zaten doktor . Bende öyle yazdım siz , doktor normal dediyse neden takiyorsunuz diye yazmıştıniz😃😃🥰
Minikprensesinannesi892 Rosaa yorgunluktan olabiliyor boyle seyler 🥰🙈 Allah hepimize guc, yavrularimiza da saglik versin inşallah 🙏🏻
Gmze1998 Rosaa benim kızımda 2.5 yaşında normalden 5 cm fazla ama babası 1.90 boyu babasını görünce normal dedi ve eşimin ailesinde herkes uzun