Rosaa 27 ayliksa üst sınırda sayılır doktorun dediği gibi takip edildiği sürece bir sorun olmaz. Çok büyük ihtimalle dayılarına çekmiştir. Bir de evde boyunu ölçün, bir duvara ayda bir çizik atın boyunu, benim oğlum 25 aylık kilo almadığı için boyunu ölçüyorum büyüdüğünü görmek için ve gayet büyüyor çok şükür. En azından o çizginin yükseldiğini görünce büyümüyor diye telaşlanmıyorum