MAK_080922_ Geçmiş olsun öncelikle korkmayın yavaşta olsa geciyo . Benim kızıminda doğumdan sonra yavas yavaş belki 5 belki 15 gün sonra çıktı ayak bileğinde doktorum iyice baktı vücuduna başka bi yerde çıkmadığı için ilaç başlamadık ben yinede başka bı hastanede karaciğer ve beyin USG çektirdim çünkü oralarda olursa ilaç gerekiyormuş bizim çok şükür temiz çıktı . Şimdi yavaş yavaş kaybolmaya başladı bile . Doktorumda 2-3 yıla geçer dedi ama bizim ki daha hızlı kaybolmaya başladı darısı başınıza 🌸