İyi günler kızlar. Bebeğim 43 günlük. 40.gününe kadar çok güzel bi uyku düzeni vardı. Ama 3 gündür asla uykuya dalamıyor. Uyuduğu zaman saatlerce uyuyup giden çocuk şimdi uyuyamıyor. Kucağımda uyuyor yatırıyorum sadece beş dakika sonra uyanıyor. Uykuya dalmada çok ciddi problemi var. Atak haftası mıdır acaba nedir gerçekten deliricem. Benimle aynı durumda olanlar var mı bilgi verebilir misiniz bu durum geçici mi 😔😔