Adababy Kızlar tokiye başvurdum iban geldi ama kendi mobil bankacılıktan 500 tl yi göndersem eski olduğu için yani kızlık soyadım çıktığı için sıkıntı olurmu yoksa eşimmi göndersin başvururken yeni soyadım var ama mobil bankacılıkta kızlık soyadım var
Alyamom26 Bende başvurdum ama iban gelmedi daha . Ne olur ne olmaza karşı soyadınızı guncelleyip gönderin . Herhangi bir hatanın önüne geçmiş olursunuz :)
SelimeliS Anneolmak23 yogunluk var deniyor ama ben yarinda bekleyecegim gelmezse bankadan pazartesi gunu tekrar başvuracağım