Birdunyabircennetannesi Gizem_ar 15 aylık tam olarak kelimemiz yok diyebilirim. Var ama sürekli söylemiyor. Anne baba mama attı diyor aslında ama ara sıra. Kendince çok konuşur hiç susma bıdı bıdı ama ben anlamıyorum 🤭
Olurolur Gizem_ar 16 aylık baya birseyler soyluyor hayvanlar bitkiler günlük seyler ne dersek tekrarlar
kirmizibasliklikiz_ Gizem_ar 17 ayliklar anne dede mama meme nene gol atti arada da cikarsa baba diyorlar 😁 sizin nasil
Cidemkisa Gizem_ar her çocuğu kıyaslamak doğru değil ama kızım 17aylik her şeyi soluyor cümle kuruyo.ama mesela oğlum o zamanlarda 10kelime anca sokuyordu
Birdunyabircennetannesi Gizem_ar Ooooo baş ağrıtır bu konuda 😅 Ama inatla anlamlı kelime kurmuyor ya da kuruyor ben farketmiyorum. Mesela bu aralar köpek sesi çıkarıyorum hav diyor gibi de demiyor gibi de anlam veremiyorum
Gizem_ar kirmizibasliklikiz_ benimki de ne desem tekrarlar bilinçli söylediği de baya kelime var 50 vardır yani kendi söylediği
Olurolur Gizem_ar evet bazen biz yanlış soyleyince de düzeltir arada ikili kelimede kurduğu olur nadirde olsa babası gel anne nerdesin gibi
Gizem_ar Cidemkisa tabiki her cocuk farklı kıyaslamak için değil yaşıtlarını merak ettim biri sormadan da söylemedim benimki böyle şöyle diye zaten o zaman hic bir soru sormayallm buraya kıyaslama zannetmesinler diye
Cidemkisa Gizem_ar iyi de cikismaniza gerek yok ben sadece belirttim bazı kişiler hemen kıyaslamaya giriyo diye..
Tazeanne06- Gizem_ar 14 aylık iki kelime söyleyemiyo öyle anne gel gibi sadece anne meme diyo emmek istediğinde diğer türlü 12-15 kelimesi var ortalama