NOG06 Kızlar zaten mama veriyordum ama şimdi damla damla geliyor sütüm bebeğimi mikroplara karşı koruyamayacağım diye üzülüyorum daha 2,5 aylık, Şuan SMA mama kullanıyorum ama APTAMİL’emi geçsem bilemedim hangisi daha iyi?
Deletedmom_875 Aslında buna kendiniz karar vermelisiniz. Çünkü her mama her bebekte ayni etkiyi göstermez. İkisi de iyi bir marka ama bazıları aptamil gaz yapıyor derken bazıları SMA kabızlık yapıyor diyor. O yuzden en küçük kutusundan birini alıp deneyin bence. Kabızlık gaz vs yapmazsa doygunlugu iyiyse devam edersiniz.