Benim bebeğimde emzik tutmadı. 6 buçuk aylıktık diş agrısı coktu bi vereyim emzik dedim tuttu. Dişlerini kaşıdı çok hoşuna gitti tabi biz sok. Su an 7 aylık. Bırakmıyor emziği. Ama çok kolaylıkmış. Alıştırmak istemiyorum ama ben çok rahat ettim. Yani ilk günden beri öğüren atan bebe 6 buçuk aylıkken tuttu.