Önceden insanlar bebeğim çok kucakcı hep kucağımda diye söylendiğinde şaşırırdım ya bi bebek olsada sürekli kucaklasam derdim 😀 meğer ne zormuş kucaktan inmeyen bebek başıma gelince anladım😅 şimdi 9 aylık oldu. Daha küçükken bile kollarım ağrıyodu meğee önceden daha kolaymış diyorum her geçen gün😂 neysee sağlıklı olsunlarda kucaklarız biz anayız napalım açta kalırız uykusuzda🙈