Merhaba arkadaşlar. Genel bir diş çıkarma sıralaması varya, o sıralama değişebiliyor mu? İlk diş yan taraflardan gelebiliyor mu? Bir bilginiz var mı bu konuda? Kızım yedi aylık, diş çıkarma belirtileri gösteriyor ama ağzında acıyan yer azı dişine yakın bir noktada. Alt diş ön diş değil, yan dişlerden gelecek gibi. Sıkıntılı bir durum mu sizce doktora gitmeli miyiz?