Bircaykoyicelim Sevmyycl Kızım dogdunda koydum yanına. Şimdi 15 aylık uykusu gelince yatağına koyuyorum uyku arkadaşını veriyorum uyuyor.
NesliElisa Sevmyycl bende kullanıyorum çok iyi oluyor ama uyku arkadaşını sadece uyuyacağı zaman gösteriyorum oyuncak niyetine göstermiyorum 🥰 uykusu gelince yanına koyuyorum ona sarılarak uyuyor 🥰 şuan 10 aylık iyice alıştı
PortakalGumus Sevmyycl Ben denemiştim ama benim ufaklık istemedi hiç bir varlık yanında😂Tek ve yayılarak uyumaya alışmıştı. Sonra birden 2.5 yaşında benim çocukluğumdan kalma Piglet vardı ona vuruldu ve o gün bugündür yatağında. Ona sarılıp uyuyor.
NesliElisa Sevmyycl kızım doğduğu günden beri emzik kullanmıyor sevmedi bir türlü o yüzden de uyku arkadaşı yapmak zorundaydım çünkü birşeyler arıyordu 🥰