Minikbereninannesi alışmaya başladı artık düzene girdik. Peynir alto suyu çok faydalıymış ve lor.. Oyuzden kendim yapıyorum onları ve kahvaltılarına muhakkak ekliyorum.
Kahvaltımız genelde şu şekilde gün aşırı yumurta sarışının yarısı + lor+ peynir alti suyu+ 3 bisküvi + pekmez .. haftada 2 defa da havuç veya muz ekliyorum. Bugün ilk defa ihlamur ekledim çok sevdi.
Öğlen: sadece meyve karışımı veya çorba veriyorum
Aksam üzeri de muhallebi veya yoğurt
Bu çocuk ac kitabını almıştım. Çok güzel tarifler var hep ordan yapıyorum
Ara öğünleri daha yeni 3e çıkardım.. 15 gün öncesinekadar 2 defa ara öğün veriyordum