Mehy Sağlık ocağından aradılar topuk kanı sonucunda guatr değeri yüksek çıkmış yarın tekrar gelin kan alalım bazen yanlış çıkıyor dediler, başına gelen varmı
Mavininbiri Mehy Benim oğlum da ilk topuk kanı yüksek cıktı tekrar istediler 2. Sini istediler anne sütü ile bol besle dedi çok şükür normal çıkmıştı
Bgmgnr Mehy benim oğluma kistik fibroz demişlerdi allah korusun en beteri sonra yeniden alıp baltılar temiz çıktı topuk kanı sonuçları hep yanıltıcı oluyor ilk seferde korkmayın şimdi 6 aylık birşeyi yok
cikolatahurma Mehy yeğenimde de yüksek çıktı tekrar aldılar yanlış ölçmüşlerdi sanırım değerleri normal çıkmıştı
Sulebaydir Mehy bizde de tiroit yüksek çıktı 1 daha verdik düşük çıktı bazen yanlış çıkıyor diyorlar dogru
strenger_Lady Bize de tiroid değeri yüksek demişlerdi bidaha kan aldılar bazen yanlış ölçüyoruz dediler 3.de değer normal çıktı merak etme sizin de öyle çıkar
Mehy cikolatahurma hastanedeki normal çıkmış bizim ama sağlık ocağı yüksekmiş, yegeninizindemi öyleydi
cikolatahurma Mehy evet yeğenimin de öyleydi sağlık ocağı ikinci defa istedi sorun çıkmadı olabiliyor yani