Cnr_33 Doğumdan bir hafta sonra doktoruma gittim bir buçuk ay sonra tekrar gel dedi gitmesinde doğumdan sonra kontrole gittiniz mi gitmek gerekiyomu
Gzdzeynep Cnr_33 40 gün sonra gitmek gerekiyor rahim toparlanmış mı yumurtalıklar ne alemde dikişler iyileşmiş mi hepsine bakıyorlar ben 36. gün gitmiştim öyle denk gelmişti. herşey normal demişti
Linlin1511 beni de 40′tan sonra çağırmıştı. ultrasonla muayene etmişti, kireçlenmiş miyomlar görmüştü 2 ay sonra yine çağırmıştı. 2 ay sonra gittiğimde vajinal muayene yapmıştı gördüğü miyomlar gitmişti. ihmal etmeyin bence.