Lena123moms Kızlar biraz özel konu ama sormak istedim 1 bebeğimi doğurdum . Doğumdan sonra ilişki sırasında genişlediğini hissediyorum hazz alamıyor eşiminde bunu hissettiğini biliyorum acaba vajınanı eski haline getirmek mümkünmü?
Fatma22 Lena123moms normal dogum mu sezaryan mi yaptinz. Bnde sezaryan olmama ragmen genislik hissedym
Benibenibihterini Lena123moms Kegel egzersizleri yapin. Buyuk oranda duzeliyor. Ama duzenli yapmaniz ve kendinize zaman tanımanız lazim. 1-2 yaptim hemen sonuc olayi degil.
1234___ Lena123moms eğer tekrardan normal doğum düşünmüyorsanız daraltma ameliyatı var ben 9 yıl önce oldum afedersiniz hala ilk günkü gibi
Gerekyok Lena123moms ameliyatla daraltma olur anca vajinoplasti mi ne diyolar eşine sordun mu en iyi o anlar belki fazla islakliktan haz alamiyosunuzdur
eserekli_kiz11 Lena123moms korkucak bsy yok bunlar normal seyler eger varsada çözümü var ztn misal bn dogumdan 4 gun once 1 cm acikligim vardi gece esimle iliskiye girdik ve dediki biraz genislik var bir onceki gbi degl dedi sabahinada kontrlm vardi doktr 1 ck acikklgm oldgunu soylemisti yani erkekler bliyor dogumdan snra sordm eskisi gbi ayni genislik yok dedi ama sor sende
Fatma22 Tosbikkkk ya bilmiym basta normal basladi biraz sanci yasadim acilmalar fln oldu ondan mi dyorum. Onceden cok zorlaniyodu esim aci hissedyordum simdi aci hissetmiyorum mesala
Bahar66 Normal dogumda 4 hafta sonra düzelir diyorlar ama bilmiyorum, ben sezeryan oldum 4 hafta önce ben bile açıklık hissediyorum sezeryanda neden açıklık olur vajinada bilmiyorum
Deniz_4773 Lena123moms kızlar belki inanmicaksiniz ama normal doğum yaptım ama bende hiç genişleme yok ilk zamanlar gibi