Merhaba. 2 bucuk yaşında kızım 2 gün önce ateşli havale geçirdi. Çok kötü anlar yaşadık Allah kimseye yaşatmasın. 2 gün hastanede yatıp çıktık şükür iyi şimdi. Doktor bir kere havale geçirdiğiniz için ateşte 37 buçuğu görmeyeceksiniz ilaç vereceksiniz dedi. Sizlerin doktoru neler söylemişti. Benimle paylaşır mısınız? Aynı şeyi söylediler mi size de?