minnakkus kizlar kismetse yarin bebegimle memlekete gidecegiz 8 aylik ucakla yolculuk yapacagiz ucagin bebegime her hangi bir zarari olur mu ben doktora sordum bir sorun yok dedi ama burdaki tecrubeli annelerede danismak istiyorm
Melisabali minnakkus ben 2 aylık bebekle yaptım hiçbir zararıni görmedim canım.Simdi 3 aylık oldu gene yapicam binerken ve inerken emmek istedi emzirdim sonra hep uyudu.
Deletedmom115 minnakkus Hayır canım sorun olmaz bizde gidiyoruz oğlumla arada sadece inerken basınçtan dolayı biraz kulakları ağrıyor ama 5 dk kadar inince zaten gidiyor emzik mama ya da meme verirsin inerken bir şey olmaz.
minnakkus Melisabali Deletedmom115 Svm Tesekkurler guzel anneler icim rahatladi doktor sakincasi yok demisti ama.sormakda fayda var yinede rahatladim.. 😚
Svm Yok sadece burun spreyi warsa sikmani tawsiye ederim kulaklari tikanma konusundada emzik emiyosa werirsin yada su werebilirsin biberonu ceksin ki cenesi calissin
Deletedmom312 bebeğim 8 aylıkken yolculuk yaptım korktuğum gibi olmadı inişte kalkışta emzirdim emmediginde su icirdim durmadiginda oyuncakla oyalandi sonra uyudu