Bebeğim 38 günlük. Sağ mememden lıkır lıkır içerken sol memele hep bi savaş halinde ve istemiyor. Öyle olunca ben de sağ tarafı daha çok vermeye başladım. Bu sefer gün içinde sağ memem daha çok dolup şişerken, sol memem galiba daha az süt ürettiğinden daha yumuşak kalmaya başladı. Zorla da olsa solu da emdirmeye çalışıyorum ama sinir oluyor. Bi anda neden böyle olmuş olabilir? Ne yapabilirim?