Zynp555 Bebeğim 6 aylık baş parmak tırnağını sanırım yanlış kestim derin oldu birkac gün zaman geçti baktım kızarmış parmağı kızlar başına gelen var mi
Laralidya Zynp555 canım tırnak kenarları etine batacak şekildeyse hafif kağıt törpüyle düzelt, üzerine de bol Arko kullan hani şu tüpte olan yeşil klasik arko kavanoz değil
Elika00 Zynp555 benim bebeğimde oldu hiçbirşey yapmadık tırnak uzayınca kesime dikkat ettik iltihap kapabilir dikkat edin temiz tutyb
Elika00 Zynp555 hayır hiçbirşey yapmadım sadece kantaron sürdüm varsa onu yoksa batikon sürebilirsiniz
Laralidya Zynp555 aynen ben öyle kurtardım aynı durumdu Arko yumuşatıyor ayağına baskı yapacak ayakkabı falan da giydirme o tırnak normal uzayana kadar canım