Busraalya58 Doktor cilt lekelerim için yazdı ama emzirmeye zararlı mı onu sormayı unutmuşum kızlar kullanan var mı? Prospektüsünde de bir açıklama yok
Betlnr Busraalya58 bende kullanıyorum zararlı değil bende sivilce ve lekeler için cildiye gittim hap istedim aslında hap vermedi süt için ama krem yazdı bende iki Krem kullanıyorum şimdi aynısı benimde
Ayseciginannesi Busraalya58 yaa ben o kremi kullandim ama bıyık bolgesi çene taraflarim felan komple yanık lekesi gibi leke oldu. Sanki sicak agdagi yuzume surmusumde yanik izleri kalmis gibi. Dahada surmedim asla yuzume. Boyle bi izlenimin olursa kullanma birak bence
Betlnr Valla ben kullandım boş etkiis yok şükür leke olmadi.ama faydasını da görmedim inşallah geçer sizin de
Sincappp Busraalya58 ben kullandım düzenli alarm kurup her akşam aynı saatte sürdüm yaklaşık 15 20 günde lekelerin gitti yüzüm pürüzsüz oldu gören ne yaptın dedi.