MelisaGoktugMommy Benimumudumvar biz eski usul dikisli yaptirdik cok memnun kaldim doktorumuzda bunu onermisti
kirmizibasliklikiz_ Benimumudumvar 1 ay once klipsli yaptirdik 16 aylikken. Kucukken daha kolay olur bence. Biz rahat gecirdik
esraeerdogann Benimumudumvar 4 aylıkken yaptırmıştım bebeğim klipsli sünnet hiçbir zorlugunu yaşamadım çok rahat geçirdik yani hemen yaptırın büyümeden daha kolay 🙂