Kızlar merhaba . Bugün hastanede kardiyoloji bölümünde randevum vardı . Benim kalbim delik , kızıma hamileyken 6 mm delik vardı doğumdan sonra 7 mm oldu . Pandemi süreci olduğu için ameliyat olamadım maalesef . Bu süre içinde tekrar hamile kaldım ve kadın doğum doktorum kardiyolojiye muayene olmamı rica etti . Bugün gittim beni ekokardiyografiye gönderdi ama artık o da randevulu olmuş 🤦♀️ 21 eylüle randevu verdi ama yok ne mhrs de ne de 182 den randevu bulamıyorum en erken 27 eylüle veriyo . O zaman mı gitsem bu seferde başka güne gel der mi ya da 21 eylülde gitsem randevu bulamadığımı ve gebeliğimin ilerlediğini anlatsam acaba bugün muayene olduğum için çekerler mi ekoyu ? Hastaneyi arıyorum 1 kere yüzüme kapattılar 1 kerede yönlendiriyorum deyip kapattılar . Bana bi akıl verin nolur belki aramızda doktor olan , doktor tanıdığı olan ya da hastanede çalışan vardır 🤷♀️