Hulyayncl bence gitme biz gittik ama kalabalık ortamlarda enfeksiyon riski çok fazla bizde hiç bir hastalık belirtisi vermeyen mikroplar bebekte menenjite kadar götürüyor ki bizde öyle oldu 1 aylıktı gittik 10 gün sonra menenjitten hastanede yattık 😓