Balevlatm ahhh 4-5 gündür yaşıyoruz aynı şeylerii mutfak dolaplarını açmak istiyo ben yemekle falan uğraşırken ayağımı koyuyorum açamıyo diye çığlık atıp ağlıyo önüne sandalye koyuyorum bağrıyo oyuncaklarıyla oynarken bişeyi yapamadıysa ama uğraşır bi sonunda pes eder bağrıyo çabuk sinirleniyo bağırarak ağlıyo gözyaşı akıyo resmen sinirden ya kafam şişiyo bazen😀