afifem1 menenjit tanısı koymak için alıyorlar benim bebeğim 10 günlükken emme refleksi gitmişti bebek kas katı oluyor aşırı hareketsiz bir görüntüsü oluyor yoğun bakıma aldıklarında belden sıvı aldıklarını söylemişlerdi eğer o sıvıda bakteri çıkarsa menenjit tanısı koyup antibiyotik tedavisi yapıyorlar.