Alya88 Biz de tatile gittik geldik bir hafta filan, 16 aylık kızım, ayni dediğiniz gibi anneannesi ve dedesine yaklaşmıyor ve kendine yaklastirmiyordu. Normalde çok düşkündür aslında. Annem dedi ki bizi unutmuş yaklastirmiyor diye üzüldü. Simdi anlıyorum kızım hasta oldu o ara onun gerginliği ishal fln olmuştu. Kimseyi yaklastirmiyordu rahatsız olduğundanmis. Muhtemel sancısı vardı ishal olduğu icin. Yemek bile yemiyordu. Çok şükür şimdi iyileşti iştahı düzeldi. Davranışları da normale döndü. Belki sizinki de bizimki gibi her hangi bir rahatsızlıktan dolayı huzursuz olabilir.