Emir_mom Suradevelioglu Geçmiş olsun 🌸 Emzirirken parol dışında hap kullanımı önerilmiyor ama siz yine de bir doktorunuza danışın.
Asyaveannesi04 Suradevelioglu bebeğiniz kaç aylık bende gribim emziriyorum doktorum 6 aydan sonra içebilirsin dedi içtim biraz kendime geldim