Duyguycl Bebeğim henüz 17günlük ve sütüm çok az. Kilo kaybı yaşadığımızdan doktorumuz ek olarak mama takviyesi verdi. Sütüm çoğalsın diye elimden geleni yapıyorum. Bir yandan da ev pompam ile çok az süt çıktığından hastane tipi pompa kiralayıp sağıp stoklayıp mama takviyesi yerine süt verebilmeyi istiyorum. Kiralayanlardan memnun kaldığınız markalarla ilgili bilgiye çok ihtiyacım var.
DenizRuya Duyguycl Ben 5 ay boyunca kiraladigim medela hastane tipi pompayla süt verdim kızıma vee çok çok memnun kaldım kesinlikle tavsiye edebilirim size
Serene Duyguycl Medela kiralamıştım çok da faydasını gördüm.Evde Lansinoh vardı,onun sağdığının 5 katı sağıyordu hem de saha kısa zamanda.
Duyguycl Rahmeli sma önerdi. Bende de lansinoh var kesinlikle kötü değil fakat hastanede denediğimde çok daha fazla cc elde ettim. O nedenle 1 ay denemek istiyorum.
Defne07 Serene sizin lansinohla ne kadar sütünüz çıkıyordu? Benim 30 cc anca çıkıyor toplamda. Çiftli lansinoh makinasıyla. Ben de kiralasam daha fazla çıkar mı acaba umutlandım şimdi
Eceodtu Defne07 antalya saglik medipol Mahir Elibol. Medicalpark da kendisinden almis. Netten bakabilirsiniz. Esi de emzirme egitmeni.
Duyguycl Defne07 ben de lansinoh ile 30cc çıkarabiliyorum. Hastanede denediğim pompa ile tek seferde 60cc-70cc’ye çıktı. Çok şaşırdım tabii. Bence siz de araştırın mutlaka. Minikler aç kalmasın:)
Serene Duyguycl Ben İzmir’deki bayisinden kiraladım,İstanbul ve Ankara’da da var.Google’a yazınca çıkıyor adres ve telefonları.
DenizRuya Duyguycl Evet bende arkadaş gibi izmirdeki bayisinden kiraladım gayet güvenilir google de telefonu var gerçekten sağımı çok güzel normalle 50 cc filan zor çıkıyordu medelayla 120 cc sagdigimı biliyorum