makarnadelisi televizyon tablet telefonlae yemek yiyorsa ilk önce ordan başlamalısınız… sonra kaşık çatal verin sizi de yerken görsün. Birlikte tadını çıkarın.. doymak için kalkmasın o sofradan zevk alarak kalksın… yemiyormu annecim buraya kadar diğer öğüne kadar yemek yokdedim en başından beri öyle yaptım… kızım çok kilolu da değil çok zayıfda değil… ama yemek yerken mutlu bende mutluyum tıka basa midesi şişip ama mutsuz kalkıyorsa eğer o daha sıkıntı… keyif alarak mı kalkması önemli yoksa elalemin bu çocuk aç zayıf mı demesi. Dün kızım öğlen yemek yemeden yattı kendi kararı idi… öğlen uyuttum kalktı akşama da yediiii eeee noldu bak yedi akşam da yemeseydi inan zorlamazdım kiiii bizim akşam yemek yeme saatimiz en geç de 7 de yer… sonrası meyve yerse yer şuan 2 yaşındayız maşallah hiç zorlamadım