deniiiza ayy çok sevindim maşallah suphanallah 🤍Rabbim nazarlardan korusun, daha da yesin büyüsün inşallah 🤲🏻 Bizde durumlar biraz düzeldi gibi , artık çorba içiyor cok sükür biraz olsa da. Önüne koyduğum yiyecekleri alıyor yiyor. Ama meme isteme durumundan bende muzdaripim. Hala devam ediyor o, sürekli emmek istiyor