2,5 yaşında oğlum sadece baba bebe mama meme diyor. Göz teması anlaması Herşeyi var ama konus deyince sanki onu tahrik edici cümle kurmuşum gibi agresifleşmeye başlıyor. Büyük oğlum daha önce konuşmuştu. Hangi bölüme başvurmam lazım ve neden konuşmuyor olabilir