Mavi1_ozdenir Dün öğleden beri basımda tepemde başlayan bi agri var geçmedi hiç acile gittim dikloran yaptılar gece midem bulandı basım agridi kustum sonra uyumuşum sabah agri tekrar basladi ne yapmalıyım