2yaş 4aylık şuan tuvalet eğitimi alışmiştı ama bir kaç gündür çiş altına yapıyor bugün gecede yapmiş 2ay önce tuvalete egitim başladık alışmiştı gidip tuvalet yapıyordu ama 2gündür sürekli altına yapıyor nasıl davranmak gerekiyor kızsam aglıyor neden kızmasam alışkanlık haline getirp tekar beze dönmek istemiyorum bide annm misafir gitmiştik komsu geldi daha yaşı küçük nasıl alıştırdın nasılda biliyor dedi ordan geldim kız çiş tutamıyor nazar falan mı degdi acaba