Ser-123 Kızlar 2 çocuğuö var biri 2 aylık diğeri 4 yasında eşimle tartıştım hatta şiddrt bile uyguladı kurban arefesi oluyor babamı aradım geldi aldı beni anneme gittim.neyse gel zman git zaman eşim pişman oldu babamla konuştu babam gereken i söyledi ona.neyse tabi ben eve geldim eşimle çocuklar adına konuşuyorum ama sevmiyrm evet saçma geliyor size küçük çocuklar geldim daha fazla detay var yazamıcam uzun oluyor.o küs diye gittiğimde kayınvalidemler eşimin tüm ailesi bildiği halde durumu aramadılar bir kere bile .insan aramaazmı neyse bunlar ben olmayınca eşimi tek buldular ya yemekler sohbet ler olmuş .ben varken çağırmazlar ki eşim ailesine pek onem vermezdi ne has kıymetli oldular anlamadım.şimdi eşim diyoki bayramda onları aramam lazımmış ayıp etmişim aramazlar tabi senş diyo bayramlarını kutlamammışm bende anneme gezmeye gitmedim hayırdır ne oluyor dedim.şimdi de diyo ki ölümlü dünyo boşver sen alltan al bi kez boşver diyo bikez de sen ılımlı ol dedi ..siz olsanız ne yapardınız
demetdemircioglu Ser-123 arefe gunu siddet uygulamis bayramlik hal mi bırakmıs 😒 normal sartlarda aranir ziyaret edilir de bu durumda ben olsam bende aramazdim
Gozz Ser-123 Siz bir kere alttan alıp barıştığınız için artık her olayda “sen alttan al” diyecek.Sakın aramayın.Size saygı duymayan sizden de saygı beklemesin. Yok öyle sen alttan al ,sen sus ,sen küçüksün...Oldu ya başka? 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Kdrye Ser-123 eşini kırma dur bakalım dediğini yap ara sor ne olacak zamanla izle. İlerde bir sorun oldugunda Hiç yoktansa ben aradım sordum diyebilirsin. Eşinin ailesi seni sevmiyor mu ? Aranız da bir gerginlik mi var. Onlarında seni tartısmalıyken aramaması ayıp olmuş. Sonra zaman geçince kayınvalidene söylersin siz beni aramadınız eşimle tartışmışken diye. Ama zamanı değil sonra.
Ser-123 Kdrye beni pek sevmiyorlar onlar biraz kaba bağırarak konuşur ağzı bozuk birazda kavgayı seven insanlar biri bişe desin hemen bağrırak kavga ederler .ben ve ailem böyle değiliz daha sessiz konuşarak anlaşırız kavga yı bilmeyiz kimse ye karışmayız
Ser-123 Görümce fazla bende kıskançlar kaynana içten pazarlıklı dersiniz dışardan bişeye karışmaz etmez fena dır kendisi . oldum olası benim eşim aileme çok yakın ilgilidir ne oldu değişti anlamadım.ben
mummy Ser-123 bence arama gerek yok sizi davet ederlerse evlerine gidersin ekstra aramans gerek yok onların seni araması lazımdı
Burcinersoz Ser-123 yani şöyle diyim kocanın şuan senin her dediğini yapması lazım afedersin ailesininde seni altan alması lazım. Ne demek şiddet birde sevmiyorsun bence hiç gitmeseydin kuzum ya ailende kolkanat germiş. Kocana ikinci şansı olduğunu hissettir derm çantada kekelik gibi gitti geri geldi bir daha gelir gibi düşünmesin. Ailesinin seni arayıp etme kızım deyip seni iknaya çabalamısı gerekiyordu üstüne bayram araması mı bekliyorlar.