Huma_kus34 Kızlar 8 aylık olduk kahvaltıda kayınvalidem çay ver diyor akşam çayında aynı şeyi söyledi 🤦🏻♀️ Siz bırsey verıyomusunuz sudan hariç
duruguzel Huma_kus34 siyah çay değil de ıhlamur papatya gibi bitki çayları verebilirsiniz. Siyah çayın bi yararı olmayacağı gibi hem içerdiği kafeinden uykusunu etkileyebilir hem kansızlığa sebep olabilir
Balim61 Huma_kus34 cay değil ama kendi yaptignz meyvesuyu falan verebilirsinz.Ben varsa komposto yapiyodum iciriyodm yoksada su veriyodum sadece.Suan 20 aylk norml meyvesuyu iciyo biz icerken oda cay diyo yapiyrm ama icmiyo en fzal 2 yudm
Cennet_annesi Huma_kus34 ben komposto yapıyorum içine erik , üzüm , kayısı , incir , kuru üzüm , armut koyuyorum pekmezle tatlandiriyorum . Öğlende kahve verin diyebilir kayinvalideniz 🙄
Deletedmom_24 Findiks bende bir yazdir evd2 yaptigim erik vişne kompostosu veriyorum onlar daha faydalı
Yeniannecikkk Ben meyve veriyorum sadece. Ama ıhlamur vs verebilirsiniz. Çay mı? Keşke her şeyi yeni nesile bıraksalar. Sanki çok bir şey biliyorlarmış gibi.
Huma_kus34 Yeniannecikkk ıhlamur verdim bende ben ıcerım sabahları çay yerıne evet annen izin vermıyorki verıyım dıyo 😵💫
Pikapikapikacuuu Huma_kus34 ıhlamur veya kendi yaptığın meyve suyunu verebilirsin canım. Çayın büyüklere bile bir faydası yok el kadar bebeğe ne faydası olacak. Ayrıca demir emilimini azaltıyor.
Naturall Huma_kus34 Devam sütünü görürse dolapta isterse veriyorum birde kefir veriyorum başka bir şey vermiyorum
Snowglobe Huma_kus34 çayın bize faydası yok ki bebeğe olsun. Eğer çay görüp isterse biraz pekmez su koyun çay görünümünü alıyo öyle verebilirsiniz. Ama siz Bi şey içsin istiyorsanız kendi yaptığınız meyve suyunu verebilirsiniz. Ayran ya d kefir de olur. Ihlamur yazmışlar o da olur ama çay nedir yahu
Dmt-01 Huma_kus34 bitki çayı veriyordum ama artık hiçbişey içmiyo kreşte içiyormuş bitki çayı ama evde kahvaltı yaaprken içmiyo siyah çay hiç vermedim daha 3 yaşında vermek isteyenlerede kızıyorum
Duyulurum Huma_kus34 8 aylıkken vermiyordum su dışında bir şey. Şu an 25 aylık, evde kendi yaptığım meyve sularından veriyorum,meyve suyu yoksa ve istiyorsa ayran yapıp veriyorum
2halime Huma_kus34 2 yaşına girecek oğlum hala çay vermedim 1 -2 sene daha vermem de. Kayinvalidemler verdiği zamanda kızıyorum. Kansızlık yapıyor ve iyi bişey değil zaten. Su içiyor yada ev yapımı meyve suyu ama bişey içmek zorunda değil şu an sizinki çok küçük içtiğle karnı doyar bişey yemez sonra
lalbg Huma_kus34 çay sakın sakın verme. Kahvaltısında içecek veriyorum. Bazen kefir, bazen ayran (kendisi istiyo:)) bazen süt, bazen ıhlamur, bazen karadut ya da kızılcık özünü sulandırıp veriyorum. Bugüne kadar içecek vermediğim az olmuştur😊
Deletedmom_54 Pikapikapikacuuu kızım 6 ay 6 günlük bişeyler içerken hep saldırıyor oda içmek istiyor ağzını acıyo sürekli 5. Ayda ek gıdaya başladım tadımlar falan bitti bi deniyim bakalım inşallah sever sadece ıhlamur mu koyuyorsunuz başka bişey koyuyor musunuz acaba içine