Minikerkegim ilk fırsatta alıcam o zaman :) bebeğim 10 günlükken falan kusuyo diye bi pazar günü hastaneye götürmüştük. Nöbetçi doktor gazı var diyip zinco tavsiye etmişti. Şu an 44 günlük. O zamandan beri günde 2 kez 5er damla kullanıyorum. Çok çok da bi faydasını görmedim çünkü. Yani öyle satlerce gaz problemi çeken bi bebek değil çok şükür. Ama özellikle geceleri hep uykusundan gaz sancısıyla uyanıyo masaj yapmamla rahatlayabiliyor.