Kızlar 1 yaş aşımız var. Ama yumurta alerjimiz var. 9.ay aşısını da olmadık. Alerjide doktor onayıyla yapılıyormuş. 9.ayda doktor sağlık ocağına s.o doktora top attı ner cevap vermediler. Şimdi doktorunu değiştireceğim. Ama merak ediyorum yumurta alerjisi olup 9.ay 1 yaş aşılarını yaptırdınız mı? Risk olma durumuna karşılık hastanede yapılıyormuş genelde sağlık ocağı aşıyı veriyormuş hastanede yaptırıyormuşuz. Aşırı kan vs gibi bir durum yoktu alerji belirtisinde vücudunda kızarıklık oluyordu sadece. Şuan ek gıda almak istemiyorum tekrar deneyemedim alerji devam ediyormu diye de