Albinaumay Bebeğim 16 aylık ve yaklaşık 2 haftadır 3 4 kez uyjuda nefesi kesiliyor 5 6 saniye nefessiz kalıp sonra boğuluyomuş gibi çırpınıp ağlayarak uyanıyor, gece saat başı uyanıp kontrol ediyorum korkudan😥 yaşayan varsa lütfen yazabilir mi
Lulemom Albinaumay bebeklerde nasıl oluyo bilmiyorum, babamda var. Makineyle uyuyor yıllardır. Öncesinde uykuları hafif oluyodu. Çok horluyordu. Ve dediğin gibi arada horlarken nefesi duruyor gibi olup geri başlıyodu. Uyku testine gitti uyku apnesi olduğunu öğrendim. Şimdi oksijen makinesiyle uyuyor rahat. Ama öyle bi durumun varsa kesinlik doktora göster. Hafife alınacak bi hastalık değil.
Nbm Albinaumay benim kızımda da oluyor. Geniz etinden kaynaklı oluyormuş. 7 yaşında şu an. Ameliyat olacak
Norveckizi Albinaumay 2 günlük bebeğim apnne yaşadı Apne ve uyku apnesi farklıymış Size uyku apnesi geçirdi diyen kim ? Emin miyiz bu arada 4+5 saniye olduğundan
Aseliiimmm Albinaumay benım kızımda da oluyor. 2.5 yaşında geniz eti var ama küçük diye bekletiyoruz doktor kontrolünde
herseySeninleguzel11 Lulemom Sigara kullanıyor mu babanız? Benim babamda da vardı sigarayı bıraktı geçti.
Lulemom herseySeninleguzel11 eskiden kullanıyordu ama sigarayı bırakalı teşhis konduğunda 10-15 yıl olmuştu. Şimdi 20 yıl falan oldu. Etkisi var mıdır bilmem ama dediğim gibi bırakalı yıllar olmuştu
Denizcancat-2020 Nbm merhaba geçmiş olsun kızınız ameliyat oldu mu eğer olduysa uyku apnesi sorunu geçti mi
Nbm Albinaumay aynı odada değiliz bilmiyorum tam. Ama her gece yaşadığını söyleyebilirim. Uykuda bu nedenle sürekli hareket halinde. Kalkıp kendini diğer tarafa atıp tektar uyuyor. Bu yaşa kadar düşmesin diye koruyucu kullandım hep. Yazın başından beri alerji ilaçları ile baskılıyoruz. Daha rahat uyuyor
Doruksmama Eşimde var burun kanalları tıkalıydı açtık KBB biraz daha hafif şimdi bide küçük dili sarkmış çok sıcak şeyler içmek ve gece yemek yemek yasak
Nbm Denizcancat-2020 merhaba. Evet o yazıyı yazdıktan 35gün sonra geniz eti ve bademcik aldırdık. Artık prensesler gibi uyuyor. Ne horlama ne apne. Artık çok sakin uyuyor şükürler olsun