Kızlar merhaba salı günü oğlum parmağını dolaba sıkıştırdı hareket ettirmesinde her hangi bir sıkıntı yok fakat biraz şiş ve hafiften morluk var ne yapabilirim çıkmış olma olasılığı felan var mı parmağını tutup ovalamak istediğimde ağlıyo elini çekiyo hemen

