Merhaba arkadaşlar
7 buçuk aylık bebeğime yumurta sarısı yedirdiğimde dudak kenarları, gözlerinin altı kıpkırmızı oluyor. 2-3 saat içinde kendiliğinden geçiyor. Baska hiçbir şikayet yok. Bu yumurta alerjisi belirtisi mi acaba yaşayanlar yazabilir mi, vermeye devam etmeli miyim vermemeliyim. Doktorumuz gerçekten tuhaf biri ona soramıyorum yeni doktor arayışındayım o yüzden sizlerden fikir almak istedim