mommybaby her bebeğin gelişimi farklıdır sevgili anne. Hepsinin zamanı var.bebeğinlz hâlâ küçük. Ve genetik faktörleri unutmamak lazım. Kızım 6+10 günlük bugün net olarak anne dedi 3 kere ( öncekiler anlaşılmıyordu) baa baa ,dee dee, meme, emme ve 2 kere Allah dedi bunları her zaman söylemiyor. Uykusu çok gelince emme meme diyor ve baa yı çok söylüyor. Ben geç konuşmuşum. Belki kızım bunları ses olarak veriyor ama ilerisini bilemiyorum. Sadece destekliyorum. Hiç dikkat ettiniz mi dudaklarınıza bakıyor mu? Kızım ben konuşunca yemek yerken hep bakar. Bazen seslerle taklit eder.