Benim kız kardeşimin bebeğinde sarılık vardı annem her gün 2 çay kaşığı şelbet veriyordu çok şükür geçti.. Yanı eskilerin çoğu yaptığı şeyler doğru.. bizler bebeğimizin gazi çıksın die nasıl çıkar die bin kere sorarız büyükler birşey deyince cahil oluyor kimse kusura bakmasın büyükler cahil falan değil